Bc. Karel Mikoláš

Bakalářská práce

Stanovení efektivity nasazení externího prodejního týmu v propagaci nového produktu.

Efficiency rating of outsorced sales force hired for new product launch
Anotace:
Obsahem bakalářské práce je v první části vymezení specifik marketingu ve farmacii se zaměřením na propagaci a prodej, následně pak na využití externích týmů v propagaci léčiv. Ve druhé části pak již konkrétně řeší reálný případ nasazení externího týmu v propagaci nového léčebného přípravku na českém trhu.
Abstract:
The thesis of the first part deals with defining the specifics of marketing in the pharmaceutical industry, focusing on the promotion and sales, followed by the use of external sales force to promote drugs. The second part, has specifically addressed the case of a real deployment of and external sales force to promote a new treatment plant on the Czech market.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 11. 2011
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: Ing. Tereza Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní