Studium v době pandemie Covid-19: Jak vnímají online výuku studenti učitelských oborů na Filozofické fakultě Ostravské univerzity – Klára DIVECKÁ
Klára DIVECKÁ
Bachelor's thesis
Studium v době pandemie Covid-19: Jak vnímají online výuku studenti učitelských oborů na Filozofické fakultě Ostravské univerzity
Studying during the Covid-19 pandemic: How do students studying teaching at the Faculty of Arts - University of Ostrava perceive online learning
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem distanční výuky v době pandemie Covid-19, konkrétně "Jak vnímají online výuku studenti učitelských oborů Filozofické fakulty Ostravské univerzity." Teoretická část se opírá o sociologické teorie rolí a zkoumá role učitelů ve vzdělávacím procesu. Dále obsahuje také poznatky ze sociologie vzdělání a poukazuje na nové trendy v rámci výuky a jejich implementaci do …moreAbstract:
This thesis discusses the theme of online learning during the Covid-19 pandemic, more specifically "How do students studying teaching at Faculty of Arts - University of Ostrava perceive online learning." The theoretical part of the thesis explains the theory of sociological roles and examines the roles teachers play in educational process. It also contains some basics from the field of sociology of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 6. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Dr. phil. Nicole Horáková - Hirschlerová, M.A.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DIVECKÁ, Klára. \textit{Studium v době pandemie Covid-19: Jak vnímají online výuku studenti učitelských oborů na Filozofické fakultě Ostravské univerzity}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Faculty of Arts. 2022. Available from: https://theses.cz/id/dpqei5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DIVECKÁ, Klára. Studium v době pandemie Covid-19: Jak vnímají online výuku studenti učitelských oborů na Filozofické fakultě Ostravské univerzity. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Basic Social Sciences / Zsv-Aj Vz
Theses on a related topic
-
Role učitele a žáka ve výuce zlomků klasickou a Hejného metodou
Tereza Bendová -
Role uvádějícího učitele v profesním rozvoji začínajícího učitele ve vybrané mateřské škole
Kateřina Dobčáková -
Role učitele ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Markéta FALTÝNKOVÁ -
Role uvádějícího učitele ve zvyšování efektivity praxí studentů Učitelství pro 1. stupeň ZŠ.
Anna PUCZOKOVÁ -
Role učitele ve výchově žáků mateřských škol očima rodičů
Lucie Málková -
Role učitele a žáka ve výuce anglického jazyka na základní škole s prvky Montessori
Michaela KÖRSCHNEROVÁ -
Role učitele a žáka ve výuce anglického jazyka na základní škole s prvky Montessori
Michaela KÖRSCHNEROVÁ -
Role učitele/lektora ve vývoji emocionální inteligence žáka/studenta
Michaela Zikmundová