Analýza finanční náročnosti vedení bankovních účtů u malých a středních firem – Bc. Pavla Krenauerová
Bc. Pavla Krenauerová
Bachelor's thesis
Analýza finanční náročnosti vedení bankovních účtů u malých a středních firem
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá nabídkou běžných účtů pro malé a střední podniky. Teoretické části práce jsou zaměřeny na vysvětlení bankovního systému v České republice, popis běžného účtu a podání základních informací o bankách na našem území. Cílem práce je rozdělení klientů do pěti skupin podle množství uskutečňovaných transakcí a následné zjištění cen účtů nabízených bankami. Dále je potřeba zjistit …moreAbstract:
My Bachelor work deals with offer of the common account for small and middle companies. The theoretical parts of the work are focused on explication of the bank system in the Czech Republic, on description of the common account and on giving basic information of banks in our country. The target of my work is to divide customers into five groups in accordance with the quantity of transactions which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2010
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/x73y6/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Martin Maršík, Ph.D.
- Reader: Ing. Dana Janová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRENAUEROVÁ, Pavla. \textit{Analýza finanční náročnosti vedení bankovních účtů u malých a středních firem}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2010. Available from: https://theses.cz/id/dprc7t/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt podnik
Sabina Brychová -
Business Intelligence Tools for Supporting Core Web Activities in a Small Company
Manomeet Gupta -
An Analysis of Human Resource Management in a Selected Small Company
Martina Hanáková -
An Ad Hoc Guardian for a Small Korean-owned Company in the EU
Ondřej Kodytek -
Business Intelligence in a small sized company
Jevgenij Šilkin -
Small company behaviour in period of global crisis
Lubor PETŘÍK -
Foreign Market Selection and Market Entry Strategy for a Small Czech Company
Sylva Uličná