Aneta MACKOVÁ
Bachelor's thesis
Dítě s ADHD a povinná školní docházka
Child with ADHD and compulsory education
Abstract:
Bakalářská práce "Žák s ADHD a povinná školní docházka" se zabývá problematikou ADHD. Práce je rozdělena na část praktickou a teoretickou. Cílem teoretické části je seznámení se základní terminologií, příčiny, projevy a zásadami práce. Cílem praktické části je rozbor dotazníků, které byly rozeslány mezi pedagogy. Dotazník se zaměřuje na znalosti pedagogů o ADHD.Abstract:
The bachelor thesis "Child with ADHD and compulsory education" is dealing with an issue of the ADHD. The thesis is divided into theoretical part and practical part. The aim of the theoretical part is to present basic terminology, main causes, manifestations and principles of work. The aim of the practical part is analysis of questionnaires, which are send out to teachers. The questionnaire focused …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Michal Růžička, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MACKOVÁ, Aneta. Dítě s ADHD a povinná školní docházka. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Needs Pedagogy / SPP-HIV
Theses on a related topic
-
Syndrom ADHD u žáků středních škol
Martina Peterková -
Socializace dítěte s poruchou chování na podkladě deprivačního syndromu a s ADHD v průběhu povinné školní docházky
Ivana Melichárková -
Syndrom ADHD a jeho vnímání dětmi s touto diagnózou
Petra NAVRÁTILOVÁ -
Jedinec s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Silvie Hyková -
Cílená pohybová intervence pro dítě předškolního věku s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Lucie HAMERNÍKOVÁ -
Analýza možností komplexní péče o předškolní děti s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Radomíra Viková -
Vzdělávání žáků s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Ivana Tesařová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights