Tatiana Drazhnikova

Bachelor's thesis

Úloha a význam podpory prodeje v gastronomii

Importance and purpose of sales promotion in gastronomy
Abstract:
Táto práce je věnována jednomu z prostředků propagačního mixu - podpoře prodeje. Je zaměřena na obor gastronomii a byla vypracována na základě údajů získaných v restauraci rychlého občerstvení Subway. Aktualita této práci je ve zkoumání moderních trendů a ohodnocení jejích efektivity.
Abstract:
This work is devoted to one of theinstrument of propagation - sales promotion. It is focused on the gastronomic sphere and is based on the data obtained in a fast food restaurant Subway. Novelty of this work is in research of the latest trends of sales promotion and in evaluation of their efficiency.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 8. 2013
  • Supervisor: Ing. Blanka Zimáková
  • Reader: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze