Možnosti utváření funkční gramotnosti na základní škole – Bc. Sabina PLŠKOVÁ
Bc. Sabina PLŠKOVÁ
Diplomová práce
Možnosti utváření funkční gramotnosti na základní škole
Possibilities of development of functional literacy at elementary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá možnostmi utváření funkční gramotnosti na základní škole v předmětu Zeměpise. Teoretická část se zabývá především pojmem gramotnost, jejími přívlastky jako je čtenářská, geografická a především funkční gramotnost. Dále se práce zabývá mezinárodními výzkumy jednotlivých gramotností. Praktická část se zabývá funkční gramotností, kde se zaměřuji především na porovnání dvou učebnic …víceAbstract:
The thesis deals with possibilities of building functional literacy in the school subject Geography at Primary schools. The theoretical part deals mainly with the term literacy itself and also with its modifications such as reading literacy, geographical literacy and most importantly functional literacy. Also international researches of particular types of literacy are mentioned. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Martina Rozsypalová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PLŠKOVÁ, Sabina. Možnosti utváření funkční gramotnosti na základní škole. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Geografie / Učitelství Geografie (jednooborové) pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Proč nemáme stejnou funkční gramotnost?
Jan Glabazňa -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ -
Funkční gramotnost studenta vysoké školy jako faktor kvality vzdělávání
Nikol POUZAR -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Eva TAKÁCSOVÁ -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Finanční gramotnost vybraných skupin obyvatelstva
Kateřina Jabulková