Marketingová podpora poistných produktov v SR – Bc. Stanislava Gazdová
Bc. Stanislava Gazdová
Diplomová práce
Marketingová podpora poistných produktov v SR
Marketing Promotion of Insurance Products in Slovakia
Abstract:
This thesis aims at exploring the promotion of insurance products in Slovakia. Without the support and sales of short-term incentives to increase the purchase can not do any insurance product. The aim of the thesis is to explore ways to support marketing of insurance products in the Slovak Republic and the findings suggest ways to improve sales of insurance products. The first chapter is devoted to …víceAbstract:
Diplomová práca sa zameriava na skúmanie podpory poistných produktov v SR. Bez podpory predaja a krátkodobých podnetov na zvýšenie nákupu sa nezaobíde žiaden poistný produkt. Cieľom diplomovej práce je preskúmať spôsoby marketingovej podpory poistných produktov v podmienkach Slovenskej republiky a na základe zistení navrhnúť možnosti na zlepšenie predaja poistných produktov. Prvá kapitola je venovaná …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/wps6l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
- Oponent: Ing. Stanislava Labancová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Formy distribúcie poistných produktov vo vybranej poisťovni
Erik Trubač -
Špecifiká tvorby marketingového mixu vo vybranej poisťovni
Matej Královič -
Nové trendy marketingovej komunikácie v poisťovníctve
Barbora Piatková -
Marketingový mix v komerčnej poisťovni
Ľuboš Hodossy -
Optimalizácia marketingového mixu veľkého podniku
Ivana Špániková -
Analýza spokojnosti klientov vybranej komerčnej poisťovne
Matej Orság -
Selected applications of cash flow models of life insurance.
Thu Giang Hoang -
Formy distribúcie poistných produktov vo vybranej poisťovni
Erik Trubač