Spotřebitelská kontraktace na internetu – Mgr. Vendula Mrázková
Mgr. Vendula Mrázková
Diplomová práce
Spotřebitelská kontraktace na internetu
Consumer Contracting on the Internet
Anotace:
Pro spotřebitele představuje Internet nebývalou možnost k uzavírání smluv. Právní úprava na tento fenomén dnešní doby reaguje velice pomalu, a proto musí být ve většině případů v těchto nových podmínkách aplikovány stávající právní předpisy. Tato práce se snaží o poskytnutí stručného přehledu jednotlivých aspektů uzavírání smluv pomocí Internetu, se zvláštním důrazem na spotřebitelské smlouvy. Obecná …víceAbstract:
For consumers, the Internet presents a great opportunity to enter into agreements. Legislation reacts rather slowly on today´s technological development, therefore the existing legal rules have to be applied to the new conditions. The thesis tries to provide the reader with a succinct review of various aspects of a contract conclusion over the Internet, while a particular regard is paid to consumer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bj9rb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: doc. JUDr. Radim Polčák, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Roman Vaněk, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Distanční spotřebitelské smlouvy
Jan Kučerňák -
Zásady efektivity a rovnocennosti unijního práva a jejich aplikace vnitrostátními soudy členských států
Dušan Sulitka -
Veřejný pořádek jako důvod pro odepření uznání a výkonu soudního rozhodnutí a rozhodčího nálezu - srovnání
Martina Weissová -
Změny v kupních rozhodovacích procesech zákazníků na B2B a B2C trzích v 21. století
Tomáš Huleš -
Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu
Adriana Čožíková -
Vývoj digitalizace obchodu v B2B pohledem zákazníků
Nikola Kružberská -
Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu podniku v prostředí B2B
Maroš Bežák