Bára FALHAUEROVÁ
Diplomová práce
Využití ICT u žáka s ADHD
Use of ICT in a student with ADHD
Anotace:
Tato diplomová práce s názvem Doučování žáka s ADHD pomocí digitální technologie se zabývá výukovými metodami, které vyhovují dětem s ADHD. Práce je složena ze dvou částí. Teoretická část se věnuje popisu syndromu ADHD, vzdělávání žáků s ADHD a výčtu moderních technologií, které se dají využít jako podpůrný prostředek u těchto žáků. Praktická část je zaměřena na podrobný popis dvou výukových metod …víceAbstract:
The diploma thesis, entiled Tutoring a pupil with ADHD using digital technology, deals with teaching methods that suit children with ADHD. The work consists of two parts. The theoretical part focus with the description of the ADHD syndrome, the education of pupils with ADHD and the teaching of modern technologies that can be used as a supportive tool for these pupils. The practical part concentrates …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Vojtěch Gybas, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FALHAUEROVÁ, Bára. Využití ICT u žáka s ADHD. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 2. stupeň základních škol / Občanská výchova - Informační a komunikační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Digitální technologie ve výuce EFL (ESL) na 2. stupni základní školy
Barbora BEILOVÁ -
Jak se využívají digitální aplikace a jiné technologie v hodinách cizích jazyků na 1. stupni ZŠ
Linda Beránková -
Digitální technologie ve vzdělávání. Omezení možností digitálních technologií technickými a přenosovými podmínkami v učebnách.
Jiří Drahorád -
Syndrom ADHD u dětí
Markéta HOLIŠOVÁ -
Domácí doučování perspektivou doučujícími studenty a sociálně znevýhodněnými doučovanými romskými žáky
Denisa Kuřinová -
Stálost motivace k doučování u romských dětí
Kateřina Kolomazníková -
Vývoj výslovnostních dovedností při doučování anglického jazyka
Tomáš Pepernik -
Doučování žáků a studentů - cizinců v rámci programu Domácí učitel
František Georgiadis