Bára FALHAUEROVÁ
Master's thesis
Využití ICT u žáka s ADHD
Use of ICT in a student with ADHD
Abstract:
Tato diplomová práce s názvem Doučování žáka s ADHD pomocí digitální technologie se zabývá výukovými metodami, které vyhovují dětem s ADHD. Práce je složena ze dvou částí. Teoretická část se věnuje popisu syndromu ADHD, vzdělávání žáků s ADHD a výčtu moderních technologií, které se dají využít jako podpůrný prostředek u těchto žáků. Praktická část je zaměřena na podrobný popis dvou výukových metod …moreAbstract:
The diploma thesis, entiled Tutoring a pupil with ADHD using digital technology, deals with teaching methods that suit children with ADHD. The work consists of two parts. The theoretical part focus with the description of the ADHD syndrome, the education of pupils with ADHD and the teaching of modern technologies that can be used as a supportive tool for these pupils. The practical part concentrates …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Vojtěch Gybas, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
FALHAUEROVÁ, Bára. Využití ICT u žáka s ADHD. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Lower Secondary Schools / Civic Education - Information and Communation Technologies
Theses on a related topic
-
Digitální technologie ve výuce EFL (ESL) na 2. stupni základní školy
Barbora BEILOVÁ -
Jak se využívají digitální aplikace a jiné technologie v hodinách cizích jazyků na 1. stupni ZŠ
Linda Beránková -
Digitální technologie ve vzdělávání. Omezení možností digitálních technologií technickými a přenosovými podmínkami v učebnách.
Jiří Drahorád -
Syndrom ADHD u dětí
Markéta HOLIŠOVÁ -
Domácí doučování perspektivou doučujícími studenty a sociálně znevýhodněnými doučovanými romskými žáky
Denisa Kuřinová -
Stálost motivace k doučování u romských dětí
Kateřina Kolomazníková -
Vývoj výslovnostních dovedností při doučování anglického jazyka
Tomáš Pepernik -
Doučování žáků a studentů - cizinců v rámci programu Domácí učitel
František Georgiadis