Marketingová strategie organizace – Ing. Kateřina Slezáková
Ing. Kateřina Slezáková
Diplomová práce
Marketingová strategie organizace
The marketing strategy of the organization
Anotace:
Cílem této práce je provést strategickou analýzu mikroprostředí ING Bank, kriticky zhodnotit současnou marketingovou strategii ING Bank a formulovat případná doporučení na změnu strategie. V rámci práce je zmapován bankovní trh, marketingový mix a současná marketingová strategie ING Bank.Abstract:
The aim of this thesis is to make strategic analysis of the microenvironment of ING Bank, critically evaluate current marketing strategy of ING Bank and formulate any recommendations to change strategy. As part of the work is mapped banking market, marketing mix and current marketing strategy of ING Bank.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mlrwr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení
Helena Lebdušková -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Michaela Dudová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Kristýna Ištvanfyová -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Barbora Michalčíková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Michaela Řeháková