Ing. Kateřina Slezáková

Diplomová práce

Marketingová strategie organizace

The marketing strategy of the organization
Anotace:
Cílem této práce je provést strategickou analýzu mikroprostředí ING Bank, kriticky zhodnotit současnou marketingovou strategii ING Bank a formulovat případná doporučení na změnu strategie. V rámci práce je zmapován bankovní trh, marketingový mix a současná marketingová strategie ING Bank.
Abstract:
The aim of this thesis is to make strategic analysis of the microenvironment of ING Bank, critically evaluate current marketing strategy of ING Bank and formulate any recommendations to change strategy. As part of the work is mapped banking market, marketing mix and current marketing strategy of ING Bank.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace