Ing. Kateřina Slezáková
Master's thesis
Marketingová strategie organizace
The marketing strategy of the organization
Abstract:
Cílem této práce je provést strategickou analýzu mikroprostředí ING Bank, kriticky zhodnotit současnou marketingovou strategii ING Bank a formulovat případná doporučení na změnu strategie. V rámci práce je zmapován bankovní trh, marketingový mix a současná marketingová strategie ING Bank.Abstract:
The aim of this thesis is to make strategic analysis of the microenvironment of ING Bank, critically evaluate current marketing strategy of ING Bank and formulate any recommendations to change strategy. As part of the work is mapped banking market, marketing mix and current marketing strategy of ING Bank.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mlrwr/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2015
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení
Helena Lebdušková -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Michaela Dudová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Kristýna Ištvanfyová -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Barbora Michalčíková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Michaela Řeháková