Strategie růstu, akviziční procesy, teoretická a případová studie ZENTIVA – Bc. Ilona Oborníková
Bc. Ilona Oborníková
Diplomová práce
Strategie růstu, akviziční procesy, teoretická a případová studie ZENTIVA
Growth strategy, mergers and acquisions, theory and case study of company ZENTIVA
Anotace:
Abstrakt Ve své diplomové práci se věnuji problematice strategie růstu společností. Toto téma je v dnešní době jedno z nejdůležitějších, které hýbají dnešním světem průmyslu, služeb a financí. Jelikož jsem se ve své bakalářské práci věnovala společnosti Zentiva, rozhodla jsem se v jejím sledování pokračovat. Skupina Zentiva je významnou společností na trhu, která prošla několika důležitými změnami …víceAbstract:
Abstract I have devoted my graduation theses to business growth strategies. This topic is one of the most important ones within today´s moving industry, services and finance world. Since I have used for my previous thesis company Zentiva as the case study, I have decided to stay focused on this company. Zentiva holding is very important company on the pharmaceutical market in CEE and have undergone …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jy3s1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Iva Suchá, MBA
- Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba strategie podniku s využitím stakeholderského přístupu
Kateřina Angerová -
Obchodní strategie v automobilovém průmyslu
Dalibor Čápek -
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
Jan Frank -
Strategie rozvoje firmy
Tomáš Zezulák -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
Strategie vzdělávání a její působení na učitele druhého stupně vybraných základních škol
Tereza Přibylová -
Interní vs. externí růst firmy na příkladu České zbrojovky a. s. a její konkurence
Tomáš Frenzl -
Vliv meteorologických podmínek na růst speleotém
František Odvářka