Evaluace moderních přístupů a metod v angličtině – Bc. Pavla Luklová
Bc. Pavla Luklová
Diplomová práce
Evaluace moderních přístupů a metod v angličtině
Evaluation of Modern approaches and methods in English
Anotace:
Pavla Luklová: Evaluace moderních přístupů a metod v angličtině Anotace Cílem práce je ozřejmit některé aspekty výuky anglického a provést dotazníkový průzkum v jazykové škole, osvětlující názory dnešních studentů na vlastnosti moderního učitele jazykové školy V teoretické části jsou postupně probrány osobnostní předpoklady učitele anglického jazyka a metody výuky, zejména metoda gramatického překladu …víceAbstract:
ANOTATION Pavla Luklová: The Evaluation of Mmodern Approaches and Metods in English The aim of the thesis is to highlight some aspects of the teaching of English and to carry out the questionnaire research at the language school, providing opinions of today students at the qualities of modern teacher of language school teacher of language school.. The teoretical part gradually treats personnal prerequisities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/opl26/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
- Vedoucí: prof. PhDr. Oldřich Šimoník, CSc.
- Oponent: Mgr. Patrik Vacek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Aktivizační metody ve výuce angličtiny
Vojtěch FREMR -
Využití metody sugestopedie při výuce angličtiny u žáků s SPU na 1. stupni základních škol
Jitka BEZDĚKOVÁ -
Využití lexikální metody při cizojazyčné výuce založené na příběhu
Alice Bolcková -
Narativní metody ve vyučovacích prostředcích angličtiny pro preprimární vzděláván
Beata Horníčková -
Využití metody TPR (Total Physical Response) ve výuce angličtiny na základní škole
Jana BŘICHÁČKOVÁ -
Ideální partner z pohledu studentů psychologie
Eliška BERNÁTKOVÁ -
Ideální výchova dětí podle studentů Univerzity Pardubice
Barbora Strejčková -
Pojetí ideální osobnosti vychovatele pedagogickými pracovníky a dětmi z výchovných ústavů
Jakub JAKL