Návrh marketingového mixu společnosti MADETA, a.s. – Dana Řádová
Dana Řádová
Bakalářská práce
Návrh marketingového mixu společnosti MADETA, a.s.
Draft of Marketing Mix Tools in MADETA, a.s.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je charakterizovat podnik, provést marketingovou situační analýzu a analýzu současného stavu nástrojů marketingového mixu produktové řady. Na základě získaných informací a zjištěných nedostatků navrhnout nový marketingový mix produktové řady.Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to characterize the company, implement the marketing situational analysis and the analysis of the current status of marketing mix tools of the product line. Based on the information obtained and shortcomings identified to propose a new marketing mix of the product line.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 2. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24958
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2010
- Vedoucí: Marie Hesková
- Oponent: Jan Teplý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24958
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing analysis of a selected company
Tomáš Růžička -
Marketing malých a středních podniků
Matej Čekovský -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova