Dana Řádová

Bakalářská práce

Návrh marketingového mixu společnosti MADETA, a.s.

Draft of Marketing Mix Tools in MADETA, a.s.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je charakterizovat podnik, provést marketingovou situační analýzu a analýzu současného stavu nástrojů marketingového mixu produktové řady. Na základě získaných informací a zjištěných nedostatků navrhnout nový marketingový mix produktové řady.
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to characterize the company, implement the marketing situational analysis and the analysis of the current status of marketing mix tools of the product line. Based on the information obtained and shortcomings identified to propose a new marketing mix of the product line.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 2. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 9. 2010
  • Vedoucí: Marie Hesková
  • Oponent: Jan Teplý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24958

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management