Rozvoj funkční gramotnosti na střední škole – Veronika NACHMILNEROVÁ
Veronika NACHMILNEROVÁ
Bakalářská práce
Rozvoj funkční gramotnosti na střední škole
Development of Functional Literacy at Secondary School
Anotace:
Bakalářská práce nazvaná Rozvoj funkční gramotnosti na střední škole se skládá ze dvou částí. Teoretická část má tři kapitoly. V první kapitole je popsána gramotnost obecně. Druhá kapitola se zaměřuje na funkční gramotnost. Třetí kapitola je zaměřena na čtenářskou gramotnost. Cílem této práce bylo vyzkoumat jakým způsobem je rozvíjena funkční gramotnost na středních školách.Abstract:
My bachelor thesis titled Development of Functional Literacy at Secondary Schoolis dividend into two parts. The theoretical part contains 3 chapters. The first chapter introduces universally literacy. The second charter describes functional literacy. The last chapter introduces reader´s literacy. My aim was to find out how teachers at secondary schools develop reading skills and reader´s literacy in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Martina Rozsypalová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NACHMILNEROVÁ, Veronika. Rozvoj funkční gramotnosti na střední škole. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Občanská výchova se zaměřením na vzdělávání - Český jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Eva TAKÁCSOVÁ -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Čtenářská gramotnost v páté třídě.
Petr PĚNIČKA -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie
Sára ČERNÁ -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost v podmínkách aprobačních předmětů studenta
Štěpán Dolejší