Bc. Andrea Straková

Bakalářská práce

Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy

The use of public relations as a part of marketing communication of specific company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem public relations, přibližuje pojem, zásady a vysvětluje základní teoretická východiska. Krátce přibližuje dějiny, popisuje firemní identitu a upevnění public relations v marketingové komunikaci firmy. V praktické části se bakalářská práce věnuje popisu neziskových organizací a konkrétní společnosti - a to dětskému fondu Unicef. Je zde rozebrán popis organizace …více
Abstract:
The bachelor’s thesis focuses on the topic of public relations, brings up the concept, principles and explains the basic theoretical backgrounds. Shortly informs about history, describes corporate identity and public relations as a part of marketing communication in a company. The practical part of this thesis deals with describing non-profit organizations and a concrete company – United Nations Children …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní