Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy – Bc. Andrea Straková
Bc. Andrea Straková
Bakalářská práce
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
The use of public relations as a part of marketing communication of specific company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem public relations, přibližuje pojem, zásady a vysvětluje základní teoretická východiska. Krátce přibližuje dějiny, popisuje firemní identitu a upevnění public relations v marketingové komunikaci firmy. V praktické části se bakalářská práce věnuje popisu neziskových organizací a konkrétní společnosti - a to dětskému fondu Unicef. Je zde rozebrán popis organizace …víceAbstract:
The bachelor’s thesis focuses on the topic of public relations, brings up the concept, principles and explains the basic theoretical backgrounds. Shortly informs about history, describes corporate identity and public relations as a part of marketing communication in a company. The practical part of this thesis deals with describing non-profit organizations and a concrete company – United Nations Children …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dvjme/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
The role of non-profit organizations: an economic analysis
David Vajčner -
Cooperation of Czech environmental nongovermental non-profit organizations with European NNOs
Veronika Školíková -
Communication strategies in promotional texts for charities and non-profit organizations
Zuzana DROZDOVÁ -
Comparison of the institutional framework of non-profit organizations in the Czech Republic , UK and USA
Klára Gajdová -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Public Relations strategie ve společnosti Porsche Inter Auto CZ
Anna Gruberová