Kompetence k učení a jejich rozvoj – Bc. Jana Šidlíková
Bc. Jana Šidlíková
Diplomová práce
Kompetence k učení a jejich rozvoj
Learning competencies and their development
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na téma Kompetence k učení a jejich rozvoj a na faktory, které mohou tento rozvoj ovlivňovat. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a empirickou část. V teoretické části věnuji pozornost klíčovým kompetencím, konkrétně pak kompetenci k učení, a to jak v rovině teoretické, tak i v rovině praktické. Výzkumná část pak popisuje výzkumné šetření, jehož hlavním cílem je …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the topic Learning skills and their development and on the factors, which may affect this development. The thesis is divided into two parts, a theoretical and an empirical part. In the theoretical part, I pay attention to key competences, more precisely to learning skills including both theoretical and practical perspective. The empirical part describes conducted research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bbod3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petra Vystrčilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství francouzského jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Autonomous Learning at Universities and Its Influence on Language Learning Strategies and Metacognition
Lenka Zouhar Ludvíková -
Implementing Learning Strategies into Military Language Courses
Zdenka Bushellova -
Language Learning Strategies Applied by 9th Grade Primary School Pupils
Martina Štefanovičová -
Language Learning Strategies in Learning English as a Foreign Language
Miroslava Blažková -
Faktory vedoucí u intelektově nadprůměrného jedince ke ztrátě motivace k učení a k negativním postojům k dalšímu vzdělávání
Jana ŠMEJKALOVÁ -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k učení ve výuce zeměpisu
Veronika Lokajíčková -
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová -
Sonda do motivace žáků k učení v osmém ročníku vybrané základní školy vzhledem k jejich perspektivě budoucnosti
Milada Bartošová