Zhodnocení komunikačního mixu ve zvoleném podniku – Vendula Jabůrková
Vendula Jabůrková
Bakalářská práce
Zhodnocení komunikačního mixu ve zvoleném podniku
Evaluation of the marketing mix in the selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového, převážně však komunikačního mixu fitness centra MTV, jež se nachází v Praze 10. Jejím cílem je navrhnout řešení, pomocí kterého by podnik mohl efektivněji využívat marketingové a komunikační nástroje, a tím si získal i více zákazníků. Teoretická část vymezuje jednotlivé pojmy týkající se marketingového mixu, ve větší míře je zde popsán mix komunikační …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of marketing, more precisely communication mix of MTV fitness centre, which is located in Prague 10. The aim of the thesis is to design a solution that would help the company to exploit their marketing and communication tools more efficiently so the company can gain new clients. The theoretical part defines individual terms concerning the marketing mix, particularly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Marketingová komunikace pojišťovny VZP
Tomáš Kala -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Monika Gelatková
Název
Vložil
Vloženo
Práva