Kristina Hlavatá

Diplomová práce

E-learning ve výuce marketingového řízení kulturního dědictví

E-learning in teaching marketing management of cultural heritage
Anotace:
Cílem práce je analýza možností uplatnění digitálních kulturních materiálů v oblasti výuky marketingového řízení kulturního dědictví, aplikace do vzdělávacího prostředí a význam využívání nových technologií v rámci e-learningu prezenčního studia jako konkurenčního prvku specializovaných vysokoškolských oborů arts management. Prostřednictvím rešerší z dostupných materiálů, informací, studií, projektů …více
Abstract:
The aim is to analyze the potential application of digital cultural materials in teaching marketing management of cultural heritage applications in the educational environment and the importance of using new technologies in the context of e-learning site studies as a competitive element of specialized academic disciplines Arts management. Through searches of the available materials, information, studies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 9. 2014
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Václav Riedlbauch

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/43548