Faktory ovlivňující impulzivní nákupní chování spotřebitelů při nákupu potravin online – Bc. Adam Sova
Bc. Adam Sova
Master's thesis
Faktory ovlivňující impulzivní nákupní chování spotřebitelů při nákupu potravin online
Factors influencing impulsive buying behavior in online grocery shopping.
Abstract:
Sova, A. Faktory ovlivňující impulzivní nákupní chování spotřebitelů při nákupu potravin online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce se zabývá identifikací faktorů, které ovlivňují nákupní chování potravin online. Pro zjištění těchto faktorů byla vypracovaná orientační analýza, na základě které byly stanoveny výzkumné hypotézy a vytvořeno dotazníkové šetření. Dále …moreAbstract:
Sova, A. Factors influencing impulsive buying behavior in online grocery shopping. Diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2019. This diploma thesis identifies factors, which influence purchase behaviour in online grocery shopping. To determinate these factors the orientation analysis was created. Based on the analysis was determined research questions and questionnaire. The research was …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 1. 2019
Thesis defence
- Date of defence: 8. 2. 2019
- Supervisor: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
- Reader: Lea Kubíčková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SOVA, Adam. \textit{Faktory ovlivňující impulzivní nákupní chování spotřebitelů při nákupu potravin online}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/dqwcpw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Impulsivní nákupní chování a ponákupní nespokojenost spotřebitele
Tomáš Tuháček -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Pavla VAJČNEROVÁ -
Impulzivní a kompulzivní nákupní tendence
Lenka ŽALMANOVÁ -
Vybrané koreláty specifického rizikového chování u vysokoškolských studentů
Kristýna Janásová -
User experience testing of online visualization tools
Carruthers Kofi Kodzitsey -
Testování user experience aplikace pro mapování obsazenosti prostor
Eliška Voláková -
Improving user experience of scientific software
Tomáš Truben -
Uživatelské testovaní a User experience analýza v oblasti e-commerce
Jan Kliment