Samostudium jako forma dalšího vzdělávání učitelů středních škol – Bc. Terezie SLÍVOVÁ
Bc. Terezie SLÍVOVÁ
Diplomová práce
Samostudium jako forma dalšího vzdělávání učitelů středních škol
Self-learning as a form of continuing education for secondary school teachers
Anotace:
Samostudium je definované jako jedna z forem dalšího vzdělávání učitelů, která vede ke zvyšování, doplňování a rozšiřování kvalifikace odbornosti. Samostudium zapadá do konceptu dalšího profesního vzdělávání a je dále spojeno i s realizací filozofie celoživotního učení. Zvyšování odbornosti učitelů je také výrazně podporované Evropskou Unií, a to formou Evropského sociálního fondu. Rovněž Zákoník práce …víceAbstract:
Self-study is defined as one of the forms of teachers' additional education that leads to the increasing, additional, and expanding of professional qualifications. Self-study fits into the concept of additional professional education and is also connected with the implementation of lifelong learning philosophy. Improving the professionalism of teachers is also strongly supported by the European Union …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Lužný, Dr.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLÍVOVÁ, Terezie. Samostudium jako forma dalšího vzdělávání učitelů středních škol. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Andragogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Způsob výchovy v rodině a formy odměňování a trestání - srovnání v ČR a v Rusku
Simona Boháčová -
Formy odměňování a trestání a způsob výchovy dítěte v českých a vietnamských rodinách v ČR
Tereza Netolická -
Poselství výšivky v současném umění a ve výchově uměním (aspekty výšivky a její kulturní a společenský přesah)
Daniela Mikulášková -
Způsoby a formy veřejné ochrany investic
Rudolf Požár -
Volba právní formy podnikání v ČR (OSVČ, v.o.s., k.s., s.r.o., a.s.): účetní, daňové a právní souvislosti
Tamara Komínová -
Způsoby a formy komunikace mezi speciálně pedagogickými centry a základními školami v Moravskoslezském kraji
Petra PLOHÁKOVÁ -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Motivační faktory ovlivňující autoregulované učení žáků středních škol
Pavel Nehéz
Název
Vložil
Vloženo
Práva