Komunikační strategie vybrané destinace cestovního ruchu – Bc. Hana Malovaná
Bc. Hana Malovaná
Diplomová práce
Komunikační strategie vybrané destinace cestovního ruchu
Communication Strategy of Selected Destination Tourism
Anotace:
Předmětem diplomové práce je vytvoření návrhu komunikační strategie vybrané destinace cestovního ruchu. Práce se skládá ze tří částí: teoretické, praktické a projektové. První část se věnuje vymezení teoretických východisek marketingové komunikace a destinace cestovního ruchu. Praktická část popisuje charakteristiku vybrané destinace, analyzuje současný stav komunikačních aktivit a nezbytné analýzy …víceAbstract:
The diploma thesis on designing the communication strategy of a selected destination of defines the theoretical founations of marketing communication and destinations of tourism. The practical part describes the characteristics of the selected destination, analyzes the current state of communication activities and the necessary analysis and investigation that lead to the actual draft of the communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Malovaná, Hana. Komunikační strategie vybrané destinace cestovního ruchu. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Destinační management v rozvoji cestovního ruchu v Mikroregionu Staromětsko
Monika Věrná -
Komunikační strategie vybraných galerií ve městě Brně a jejich reflexe u studentů oboru Management v kultuře
Matěj Havelka -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář -
Komunikační strategie vybrané instituce
Daniela Brkičová -
Komunikační strategie společnosti LEGO® na českém trhu se zaměřením na rodiče
Tereza Milerová -
Komunikační strategie a efektivizace managementu neziskové organizace
Terezie FOJTÍKOVÁ -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková