Martin Kopl

Diplomová práce

Specifika chování čínského spotřebitele jako uživatele internetu

Marketing communication with Chinese consumer through internet
Anotace:
Diplomová práce popisuje mentalitu čínského spotřebitele a na praktických ukázkách demonstruje úskalí, které mohou při komunikaci s čínským spotřebitelem vyvstanout. Dále se také diplomová práce věnuje marketingové komunikaci s čínským spotřebitelem prostřednictvím internetu, který má do budoucna pro komunikaci s čínským spotřebitelem velký potenciál, neboť nadcházející generace mladých Číňanů využívá …více
Abstract:
The diploma describes the mentality of typical Chinese consumer and tries to show pros and cons of marketing communication with him. The thesis also contains many real cases which should illustrate the findings. The main medium for communication we elaborate in this thesis is internet. The internet as a relatively new medium and has a big potential for a new generation of young Chinese consumers, who …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
  • Vedoucí: Dagmar Dušková
  • Oponent: Jan Koudelka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15434