Specifika chování čínského spotřebitele jako uživatele internetu – Martin Kopl
Martin Kopl
Master's thesis
Specifika chování čínského spotřebitele jako uživatele internetu
Marketing communication with Chinese consumer through internet
Anotácia:
Diplomová práce popisuje mentalitu čínského spotřebitele a na praktických ukázkách demonstruje úskalí, které mohou při komunikaci s čínským spotřebitelem vyvstanout. Dále se také diplomová práce věnuje marketingové komunikaci s čínským spotřebitelem prostřednictvím internetu, který má do budoucna pro komunikaci s čínským spotřebitelem velký potenciál, neboť nadcházející generace mladých Číňanů využívá …viacAbstract:
The diploma describes the mentality of typical Chinese consumer and tries to show pros and cons of marketing communication with him. The thesis also contains many real cases which should illustrate the findings. The main medium for communication we elaborate in this thesis is internet. The internet as a relatively new medium and has a big potential for a new generation of young Chinese consumers, who …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15434
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
- Vedúci: Dagmar Dušková
- Oponent: Jan Koudelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15434
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Vliv marketingové komunikace na rozhodování spotřebitele
Dominika Buchtová -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Vnímání marketingové komunikace vybrané společnosti
Nikola Čermáková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková -
Marketingová komunikace v maloobchodní jednotce New Yorker, s. r. o.
Michal Vašíček -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva -
Internet of Things (IoT) - Acceptance, Barriers and Marketing Perspectives
Norman Lachner