Práce výchovného poradce na základní škole – Roman ČERNOUŠEK
Roman ČERNOUŠEK
Bakalářská práce
Práce výchovného poradce na základní škole
Work of guidance counsellor at primary school
Anotace:
Cílem je charakterizovat práci výchovných poradců na základních školách. Teoretická část definuje výchovné poradenství, osobu poradce a jeho potřebné kompetence, náplň práce, poradenský proces, spolupráci poradce a zmiňuje typologii běžných situací, které jej můžou potkat. Zároveň představuje etické a legislativní zásady poradenství. Závěr teoretické části je věnován historii výchovného poradenství …víceAbstract:
The aim is to characterize the work of educational advisors in primary schools. The theoretical part defines educational counselling, the person of the counsellor and his/her necessary competences, the job description, the counselling process, the counsellor's cooperation and mentions a typology of common situations that may occur to the counsellor. It also presents the ethical and legislative principles …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Filip Hlavinka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERNOUŠEK, Roman. Práce výchovného poradce na základní škole. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Řízení vzdělávacích institucí / Řízení vzdělávacích institucí
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogicko-psychologické poradenství ve školské praxi k problematice drogové dependence
Dominika PALUŘÍKOVÁ -
Alternativní terapie v pedagogicko-psychologickém poradenství
Jitka Haklová -
Vývoj přístupu k žákům s mentálním postižením v pedagogicko-psychologickém kontextu
Šárka MARTINKOVÁ -
Pedagogicko-psychologické a etické problémy šikany na středních školách
Vladimíra Vajcová -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva