Vrstevnické učení ve výuce matematiky na malotřídní škole – Anna CHVOJKOVÁ
Anna CHVOJKOVÁ
Master's thesis
Vrstevnické učení ve výuce matematiky na malotřídní škole
Peer learning in mathematics education in a small school with a composite class
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vzájemným učením mezi žáky na malotřídní škole. Tato práce je členěna na teoretickou a praktickou část. V teoretické část se zabývala tematikou malotřídních škol, vrstevnickým učením, komunikací a také výukou matematiky na 1. stupni ZŠ. V praktické části byly metodou pozorování identifikovány jednotlivé typy spolupráce, které se na malotřídní škole při výuce matematiky objevují …moreAbstract:
The thesis deals with peer learning among pupils in a small school with composite classes. This thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part is focused on the topic of small schools with composite classes, peer learning, communication, and also mathematics education in primary school. Through the method of observation in the practical part, it was identified types of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Radka Dofková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
CHVOJKOVÁ, Anna. Vrstevnické učení ve výuce matematiky na malotřídní škole. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Teacher Training for Primary Schools
Theses on a related topic
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights