Preference informačních zdrojů na trhu s parfémy – Karolína Nožičková
Karolína Nožičková
Bakalářská práce
Preference informačních zdrojů na trhu s parfémy
Preferences of Information Sources on the Perfume Market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou preferencí informačních zdrojů na trhu s parfémy. V první části této práce jsou objasněna teoretická východiska, která se vztahují k problematice spotřebitelského chování a trhu s parfémy. Tyto teoretické poznatky jsou dále uplatněny v části praktické, která se zabývá samotnou analýzou trhu. Výzkumný soubor tvoří 222 respondentů starších 15 let. Formou dotazníkového …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the preferences of information sources on the perfume market. First part explains the theoretical basis that relates to consumer behavior and perfume market. These theoretical findings are further applied in the practical part,which analyzes perfume market. The research group consists of 222 respondents, who are over 15 years of age. Using the questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/128002
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Jana Valečková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vliv reklamy na spotřebitelské chování.
Michaela Pafčugová -
Online recenze a jejich účinky na spotřebitelské chování
Ivana Dubišarová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování
Matthias Nazarčuk -
Spotřebitelské nákupní chování na trhu smartwatch v Jihomoravském kraji
Dominika Matějová -
Teorie nakupování a vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování generace X a Z v oblasti eCommerce
Petr Košťál -
Sociální sítě a jejich vliv na spotřebitelské chování generace Z
Michaela Látrová -
Spotřebitelské chování vybrané národnosti v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Barbora Hanáková