Komparace reklamních systémů Sklik a Google Adwords – Tomáš Veselý
Tomáš Veselý
Bachelor's thesis
Komparace reklamních systémů Sklik a Google Adwords
Anotácia:
Tato práce porovná systémy internetové Pay-per-click reklamy - Google Adwords a Sklik. K porovnání obou systému slouží data z nově vytvořeného minisite www.duchodovka.cz. Analyzuje oba systémy co do jednotlivých funkcionalit, platební možností a výkonnosti.Teoretická část je zaměřena na správné začlenění PPC reklamy do komunikačního mixu organizace.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/4032
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2007
- Vedúci: Václav Stříteský
- Oponent: Jan Poštůlka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/4032
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Právní otázky vlivu reklamy na internetu na spotřebitele
Anastasia Teploukhova -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Tereza Jagošová -
Reklama na internetu
Kateřina Šťastná -
Výkonová reklama na internetu
Jakub Velička -
Vlivy působící na rozhodování zákazníků při nákupech na internetu"
Nikola Adolfová -
Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace
Martin Ročárek -
Regulace reklamy na internetu
Martin Fryč