Influencer marketing v cestovním ruchu – Nikola Bračíková
Nikola Bračíková
Master's thesis
Influencer marketing v cestovním ruchu
Influencer marketing in Tourism
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá influencer marketingem v cestovním ruchu. Jejím cílem je zjistit všeobecné vnímání influencerů zaměřujících se na cestovní ruch a možnosti zlepšení spoluprací s nimi. Jak z hlediska účastníků cestovního ruchu, kteří sledují vlivné osoby zaměřující se na obsah o cestování, tak ze strany influencerů a podniků a společností, které se v cestovním ruchu pohybují. Práce je rozdělena …viacAbstract:
The diploma thesis deals with influencer marketing in the tourism industry. The aim is to find out the general perception of influencers with a focus on tourism and how to improve the cooperation with them. Both from the point of view of participants in the travel industry who follow influencers focused on travel content, and from the point of view of influencers and companies operating in the travel …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89028
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedúci: Zuzana Kvítková
- Oponent: Renata Lukášová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89028
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Influencer marketing v cestovním ruchu
Michaela Baletková -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Influencer marketing v cestovním ruchu Moravskoslezského kraje
Klára ŠTÍHLOVÁ -
Využití influencer marketingu v cestovním ruchu
Michaela Kamarášová -
Influencer marketing vybrané společnosti
Lucie Holíková -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Influencer marketing a jeho využití pro propagaci hotelů
Milan Dobrovolný