Interní komunikace Charity Olomouc – Bc. Adéla ADÁMKOVÁ
Bc. Adéla ADÁMKOVÁ
Master's thesis
Interní komunikace Charity Olomouc
Internal Communication of Charity Olomouc
Anotácia:
Efektivní komunikace uvnitř organizace je jedním ze základních pilířů úspěchu firmy a není tomu jinak ani v organizaci, jejichž hlavním posláním je poskytování sociálních služeb. Diplomová práce se věnuje analýze interní komunikace v nestátní neziskové organizaci, v Charitě Olomouc. Práce obsahuje teoretická východiska pro uchopení optimálního fungování interních komunikačních procesů. Analytická část …viacAbstract:
Effective communication is one of the main basic pillar of company success and it´s not different in organization providing social services. The diploma is focused on internal communication in non-profit organization Charity Olomouc. It includes theoretical clues for understanding of optimal function of communication processes. Analytic part describes a particular process of internal communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Zverejniť od: 20. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ADÁMKOVÁ, Adéla. Interní komunikace Charity Olomouc. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Non-Profit and Social Services Administration
Práce na příbuzné téma
-
Analýza fundraisingových aktivit neziskové organizace
Klára Véghová -
PR strategie neziskové organizace NAUTIS zaměřena na individuální dárce
Kateřina Neumannová -
Management vybrané neziskové organizace pro udržitelný rozvoj
Michaela ŠUBROVÁ -
Aktivity a hospodaření vybrané neziskové organizace
Barbora Čemusová -
Strategický plán neziskové organizace
Tereza Vytlačilová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Kateřina Hemzová -
Návrh efektivní online marketingové komunikace vybrané firmy
Lenka Kaňková