Bc. Daria Pogorelova

Bachelor's thesis

Moderní trendy marketingové komunikace

Modern trends in marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce se bude zabývat zejména moderními trendy marketingové komunikace. Hlavním cílem této práce je analýza moderního marketingu na příkladu konkrétní firmy. Na základě této analýzy zjistím, jakých trendů společnost využívá, jak tyto trendy fungují, a navrhnu vhodnou propagaci služeb firmy CRESTYL s.r.o. Práce bude rozčleněna na dvě části, teoretickou a aplikační. Teoretická část popíše …more
Abstract:
Bachelor thesis is focused on modern trends in marketing communications . The main objective of this work is to describe current marketing trends on the base of communication of existing company. Thesis analyses tools, that are used, how them work, and suggests suitable promotion for company CRESTYL Ltd. Introduction outlines the issue, indicates the objective and the way, how the aim is going to be …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2017
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication