Moderní trendy marketingové komunikace – Bc. Daria Pogorelova
Bc. Daria Pogorelova
Bakalářská práce
Moderní trendy marketingové komunikace
Modern trends in marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce se bude zabývat zejména moderními trendy marketingové komunikace. Hlavním cílem této práce je analýza moderního marketingu na příkladu konkrétní firmy. Na základě této analýzy zjistím, jakých trendů společnost využívá, jak tyto trendy fungují, a navrhnu vhodnou propagaci služeb firmy CRESTYL s.r.o. Práce bude rozčleněna na dvě části, teoretickou a aplikační. Teoretická část popíše …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on modern trends in marketing communications . The main objective of this work is to describe current marketing trends on the base of communication of existing company. Thesis analyses tools, that are used, how them work, and suggests suitable promotion for company CRESTYL Ltd. Introduction outlines the issue, indicates the objective and the way, how the aim is going to be …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ij4aj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Virální online marketing, jeho užití a hranice
Kateřina Hanzalová -
Virální a guerillový marketing v kultuře
Martina Moudrá -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Václav Martin -
Marketing na internetu
Dmytro Trofymchuk -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Jakub Štefanec -
Balancování na hraně: Guerilla marketing, buzzmarketing, virální marketing
Andrea SALÁKOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků