Segmentace trhu tavených sýrů v České republice – Klára Vyskočilová
Klára Vyskočilová
Diplomová práce
Segmentace trhu tavených sýrů v České republice
Segmentation of the processed cheese market in the Czech Republic
Anotace:
Daná diplomová práce se zabývá segmentací trhu tavených sýrů v České republice. Práce je rozdělena do tří částí, v první teoretické části je objasněna problematika segmentace trhu a spotřebního chování, další část vysvětluje principy primárního a sekundárního výzkumu, které jsou aplikovány v poslední praktické části. Praktické šetření je prováděno na základě dat MML-TGI od agentury Median v porovnání …víceAbstract:
This thesis focuses on the segmentation of the processed cheese market in the Czech Republic. The thesis is divided into three parts, the first theoretical part explains the issues of market segmentation and consumer behaviour, the following part explains the principles of primary and secondary research, which are applied in the last practical part. The practical investigation is based on MML-TGI data …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91666
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2024
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Petr Božoň
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91666
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Lifestyle market segmentation - efficiency and ethical issues
Michaela Pilstl -
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Film consumption behaviour of generation Y
Maryia Novikava -
Cunsumer Behaviour within Cosmetic Industry with Focus on the Czech Republic
Petra Širatovská -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
Spotřební chování na trhu s tavenými sýry
Martina STRNÁDKOVÁ -
Chování spotřebitele na trhu tavených sýrů v Jihomoravském kraji
Michaela Vágnerová -
Body image a jeho vnímaný význam pro spotrebitele s využitím analýzy dat MML -- TGI
Tomáš Hortík