Problematika negatívnej reklamy a jej využitie v praxi – Melánia Firkaľová
Melánia Firkaľová
Bakalářská práce
Problematika negatívnej reklamy a jej využitie v praxi
Problematika negativní reklamy a její využití v praxi.
Anotace:
Cílem mé práce je definovat reklamu z právního a etického hlediska, uvést příklady negativní reklamy, například reklamu s prvky erotiky anebo volební kampaň. Jako případ z praxe jsem si vybrala analýzu billboardové kampaně ,,Stop genocíde", která se vyznačuje svými drastickými obrázky. Analýzu této kampaně provádím na základě dotazníku, který jsem sestavila dle vytyčených cílů. Těmito cíly je zjistit …víceAbstract:
The idea of my thesis is definition of advertisement in the eye of the law and ethics, to give an examples of negative advertisement, for example advertisement with erotic element or election campaign. As instant from real life situation I have choosen the billboard campaign ,,Stop genocide", which features its drastical photos.Analysis of this thesis I am holding on questionaire, which is based on …víceAbstract:
Cieľom mojej práce je definovať reklamu z právneho a etického hľadiska, uviesť príklady negatívnej reklamy, napríklad reklamu s prvkami erotiky alebo volebnú kampaň. Ako prípad z praxe som si vybrala analýzu billboardovej kampane ,,Stop genocíde", ktorá sa vyznačuje svojimi drastickými obrázkami. Analýzu tejto kampane uskutočňujem na základe dotazníka, ktorý som zostavila podľa cieľov, ktoré som si …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 2. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21641
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2010
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21641
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Úprava reklamy v právu Evropské unie
Ludmila Worbisová -
Samoregulace v reklamě vs. právní úprava reklamy v ČR
Miroslav Slaný -
Právní regulace skryté reklamy na sociálních sítích
Dominika Malechová -
Právní regulace reklamy na kojeneckou výživu
Michaela Bínová -
Právní úprava klamavé a srovnávací reklamy v kontextu komunitárního práva
Veronika Čermáková -
Regulácia reklamy na lieky a doplnky stravy v českej a európskej judikatúre
Rebeka Pilipová -
Rozdíly ve vybrané veřejnoprávní regulaci reklamy v České republice a Velké Británii
Pavel Keprt