Prvopočáteční psaní u dětí preferujících levou ruku – Sandra PEŇÁZOVÁ
Sandra PEŇÁZOVÁ
Diplomová práce
Prvopočáteční psaní u dětí preferujících levou ruku
Inicial writing of childern who prefer the left hand
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou prvopočátečního psaní u dětí preferujících levou ruku. Teoretická část se věnuje prvopočátečnímu psaní na ZŠ, lineárnímu psacímu písmu a písmu Comenia Script, metodikou psaní levou rukou a hygienickým návykům při psaní. Cílem praktické části diplomové práce byla analýza písemného projevu levorukých žáků a jejich hygienických návyků v časovém horizontu.Abstract:
This thesis focuses on the topic of inicial writing by left-handed children. The theoretical part explores inicial writing at primary schools, linear cursive writing, Comenia Script writing, methods of left-handed writing and hygiene habits in the process of writing. The aim of the practical part is to analyse left-handed pupils' writing skills and their hygiene habits in a given period of time.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Renata Mlčáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PEŇÁZOVÁ, Sandra. Prvopočáteční psaní u dětí preferujících levou ruku. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Vliv edukace všeobecnou sestrou na hygienické návyky u dětí předškolního věku
Hana BOŘILOVÁ -
Hygienické návyky u dívek z pohledu prevence zánětlivých gynekologických onemocnění.
Lucie KŘIVKOVÁ -
Metodika dílen psaní na SŠ se zaměřením na terapeutické vyprávění
Kateřina Sassmann -
Metodika 3A při analýze spolupráce ve výuce čtení a psaní ve 2. ročníku ZŠ
Klára Zatloukalová -
Metodika prvočátečního čtení a psaní u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Zdenka Nováková -
Levoruký učitel ve výuce elementárního psaní
Barbora Pokorná -
Problematika levorukosti/leváctví ve výuce prvopočátečního psaní
Martina Vinšová -
Diagnostika psaní u dětí preferujících levou ruku v elementární třídě základní školy
Klára VAVŘÍKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva