Business plan for a Beauty Centre in Ufa City – Olga Gorbunova
Olga Gorbunova
Bakalářská práce
Business plan for a Beauty Centre in Ufa City
Abstract:
The target of this project is a plan for creating first Beauty centre in Ufa city with a turnover of two years (24 months).Project Manager: Olga GorbunovaThe main idea of the project: the idea of creating new unique enterprise, Beauty centre, with turnover of two years has three objectives:1. Creation of a unique company with high profit.2. Making a profit.3. Satisfaction of the consumer market in …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Procházka, MSc Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský plán pro vstup nového kosmetického salonu na zlínský trh
Tereza VIČÍKOVÁ -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann -
Internet Marketing in Xiaomi Technology
Hang Su -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Sabine Koch -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov
Název
Vložil
Vloženo
Práva