Budování dobrého jména turistické destinace pomocí nástrojů Public Relations – Martina Ottová
Martina Ottová
Diplomová práce
Budování dobrého jména turistické destinace pomocí nástrojů Public Relations
Building a good destination brand with Public Relations tools
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá budováním dobrého jména turistické destinace pomocí nástrojů Public Relations. Hlavním cílem je vytvoření vhodné strategie pro Českou republiku na základě konkrétních příkladů PR kampaní ze zahraničí ve vybraných oblastech cestovního ruchu. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy potřebné k pochopení tématu a aplikovány …víceAbstract:
This diploma thesis deals with building a good destination brand with Public Relations tools. The aim of the work is create a suitable strategy for the Czech republic based on specific PR campaign from abroad in selected tourism areas. The work consists of theoretical and practical part. The theoretical part explains the basic concepts needed to understand the topic and applied in the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/81907
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2021
- Vedoucí: Jan Herget
- Oponent: Jiří Šebek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/81907
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
The comparison of the phonetic systems of the different types of British English accents, and the analysis of the British actors' pronunciation in the TV show "Doctor Who"
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
The comparison of the sound system of British and American Standard English, and the analysis of the pronunciation of German Deutsche Welle reporters
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of reduplication in translations of the Dream in the Red Chamber
Kristýna Červinková -
Marketingová strategie destinace Plzeň
Tereza Radová -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová