Budování dobrého jména turistické destinace pomocí nástrojů Public Relations – Martina Ottová
Martina Ottová
Master's thesis
Budování dobrého jména turistické destinace pomocí nástrojů Public Relations
Building a good destination brand with Public Relations tools
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá budováním dobrého jména turistické destinace pomocí nástrojů Public Relations. Hlavním cílem je vytvoření vhodné strategie pro Českou republiku na základě konkrétních příkladů PR kampaní ze zahraničí ve vybraných oblastech cestovního ruchu. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy potřebné k pochopení tématu a aplikovány …moreAbstract:
This diploma thesis deals with building a good destination brand with Public Relations tools. The aim of the work is create a suitable strategy for the Czech republic based on specific PR campaign from abroad in selected tourism areas. The work consists of theoretical and practical part. The theoretical part explains the basic concepts needed to understand the topic and applied in the practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 9. 2019
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/81907
Thesis defence
- Date of defence: 21. 1. 2021
- Supervisor: Jan Herget
- Reader: Jiří Šebek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/81907
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
The comparison of the phonetic systems of the different types of British English accents, and the analysis of the British actors' pronunciation in the TV show "Doctor Who"
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
The comparison of the sound system of British and American Standard English, and the analysis of the pronunciation of German Deutsche Welle reporters
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of reduplication in translations of the Dream in the Red Chamber
Kristýna Červinková -
Marketingová strategie destinace Plzeň
Tereza Radová -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová