Martina Ottová

Master's thesis

Budování dobrého jména turistické destinace pomocí nástrojů Public Relations

Building a good destination brand with Public Relations tools
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá budováním dobrého jména turistické destinace pomocí nástrojů Public Relations. Hlavním cílem je vytvoření vhodné strategie pro Českou republiku na základě konkrétních příkladů PR kampaní ze zahraničí ve vybraných oblastech cestovního ruchu. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy potřebné k pochopení tématu a aplikovány …more
Abstract:
This diploma thesis deals with building a good destination brand with Public Relations tools. The aim of the work is create a suitable strategy for the Czech republic based on specific PR campaign from abroad in selected tourism areas. The work consists of theoretical and practical part. The theoretical part explains the basic concepts needed to understand the topic and applied in the practical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 9. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 1. 2021
  • Supervisor: Jan Herget
  • Reader: Jiří Šebek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/81907