Vnímání hodnocení žáků učiteli v odborném výcviku na vybraných SŠ v JmK – Martin Pulec
Martin Pulec
Bachelor's thesis
Vnímání hodnocení žáků učiteli v odborném výcviku na vybraných SŠ v JmK
Perception of evaluation of pupils by teachers in vocational training at selected secondary schools in JMK
Abstract:
Tématem bakalářské práce je „Vnímání hodnocení žáků učiteli v odborném výcviku na vybraných SŠ v JMK“. Hlavním cílem je poznat, popsat a interpretovat, jak učitelé odborného výcviku vnímají a realizují hodnocení žáků vybraných SŠ v JMK. Teoretická část práce se věnuje hodnocení žáků obecně a je zaměřena na definování smyslu a různých funkcí hodnocení, cílů, typů a nejběžnějších forem hodnocení. Prostor …moreAbstract:
The topic of the bachelor's thesis is "Perception of evaluation of pupils by teachers in vocational training at selected secondary schools in JMK". The main goal is to find out, describe and interpret how vocational training teachers perceive and implement the evaluation of selected secondary school pupils in South-Moravian region. The theoretical part of the thesis is devoted to the assessment of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2023
- Supervisor: Mgr. Mgr. Michal Šimáně, Ph.D.
- Reader: Lenka Kamanová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PULEC, Martin. \textit{Vnímání hodnocení žáků učiteli v~odborném výcviku na vybraných SŠ v~JmK}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institute of Lifelong Learning. 2023. Available from: https://theses.cz/id/du2bbq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong LearningBachelor programme / field:
Specialisation in pedagogy / Teaching of practical subjects and vocational training
Theses on a related topic
-
Different approaches to assessment and their impact on pupils' motivation at a lower secondary school
Jana Nohová -
Investigating English language teachers’ language assessment literacy and conceptions of assessment in Mozambique.
Felizardo Armando Muianga -
Assessment of writing in dyslexic learners at lower secondary school
Markéta Vysloužilová -
Assessment - teachers and students attitudes
Pavla Šaldová -
Are Teachers Objective and Impartial in Evaluating Business School Students or Do They Pursue Other Goals?
Simon Senčar -
The process of setting goals with a focus on developing language skills
Martina Karpetová -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Návrh tematického plánu předmětu Odborný výcvik střední odborné školy
Kateřina Broučková