Vizuální identita krmiv pro zvířata – Lucie BENEŠOVÁ
Lucie BENEŠOVÁ
Bakalářská práce
Vizuální identita krmiv pro zvířata
Visual identity of animal feed
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na tvorbu vizuální identity firmy. Teoretická část pojednává obecně o vizuálním stylu, stravování zakrslého králíka, rešerši a průběhu realizace praktické části. Praktická část se věnuje tvorbě samotného vizuálního stylu, výběru vhodných materiálů a prostředků komunikace.Abstract:
The bachelor thesis focuses on the creation of the visual identity of the company. The theoretical part deals in general with the visual style, eating of the dwarf rabbit, research and the course of implementation of the practical part. The practical part is devoted to the creation of the visual style itself, the selection of suitable materials and means of communication.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. ak. mal. Karel Míšek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BENEŠOVÁ, Lucie. Vizuální identita krmiv pro zvířata. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Grafický design - ateliér Grafický design I
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace larev Hermetia illucens pro zpracování BRO a jeho tranformaci do krmiva pro hospodářská zvířata
Eliška Páleníčková -
Kutisinová střívka jako potenciální bílkovinné krmivo pro hospodářská zvířata
Štěpánka Nedvědová -
Stanovení obsahu vybraných prvků v krmivech pro zvířata
Jana Křehlíková -
Optimalizace metody pro stanovení jetelových isoflavonů
David Kroupa -
Propagace internetového obchodu s krmivy pro domácí zvířata
Daniel Komrska -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Vizuální identita hudebního interpreta
Ester Hlavová -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová