Tereza Svobodová
Bachelor's thesis
Vnímání značky Red Bull
Perception of Brand Red Bull
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce "Vnímání značky Red Bull" je objasnění procesu budování úspěšné značky se zaměřením na její viditelné prvky, díky kterým si spotřebitel vytváří názor na značku. Poznatky o důležitých prvcích značky, konceptu hodnoty a image značky získané v teoretické části jsou aplikovány na značku Red Bull, která působí v segmentu energetických nápojů. Klíčovou částí této bakalářské práce …viacAbstract:
Object of the thesis "Perception of Brand Red Bull" is to clarify the proces of building a successful brand with a focus on the visible elements that make the consumer creates an opinion on the brand. Knowledge of these important elements of brand, concept of brand equity and brand image which is obtained in the theoretical part of the thesis is apllied to the brand Red Bull that operates on the market …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015
Zverejniť od: 28. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Svobodová, Tereza. Vnímání značky Red Bull. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum nových zákaznických segmentů v oblasti aplikace nových technologií úpravy vod
Marek Šimek -
Výzkum spotřebitelských preferencí na trhu energetických nápojů se sníženým obsahem cukru v ČR
Alexandra Bakuncová -
Marketingový výzkum tržního prostředí a zdrojů budoucích konkurenčních výhod průmyslového osvětlení.
Martin Bernacik -
Budování značky alkoholického nápoje
Tomáš PYŠNÝ -
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
Kateřina Pořízková -
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
Karolína Šaňková -
Identita a image značky Oral-B na českém trhu elektrických zubních kartáčků
Lukáš Dlouhý -
Strategie řízení image značky banky
Jana Kňažko