Marketing na sociálních sítích – Veronika Fišnerová
Veronika Fišnerová
Bakalářská práce
Marketing na sociálních sítích
Marketing on social networks
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá sociálními sítěmi a marketingem v internetovém prostředí. Práce je rozdělena na dvě části, první tvoří literární rešerše a druhá představuje vlastní řešení. První část práce se bude zabývat nejprve obecnou problematikou a budou vysvětleny pojmy jako sociální sítě, marketing, komunikační mix, marketingová komunikace a druhy sociálních sítí. Některé z nich budou podrobně …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with social networking websites and marketing in the internet environment. The thesis is divided into two parts, when the first one is a literal information research and the second provides a solution itself. The first part of the thesis deals firstly with a general issue, concepts as social networking, marketing, communication mix, marketing communication and kinds of social …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
English Slang and its Influence in Czech e-communication: Fashion Industry
Anna Steiningerová -
L’évolution de la désignation des technologies de communication (GSM, réseaux sociaux) dans un corpus de rap francophone
Katarína Šimková -
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace Internet Mall, a.s.
Vojtěch Štembera -
Marketing telekomunikačních operátorů a Internet
Martina Balcarová
Název
Vložil
Vloženo
Práva