Analýza postojů spotřebitelů ke značce mléčných výrobků – Jana Benešová
Jana Benešová
Bakalářská práce
Analýza postojů spotřebitelů ke značce mléčných výrobků
Consumer Attitudes Analysis to the Brand of Dairy Products
Anotace:
Cílem bakalářské práce je identifikovat postoje spotřebitelů ke značce mléčných výrobků a definovat další faktory, kterými jsou spotřebitelé při nákupu ovlivňováni. Práce je zaměřena na společnost Olma, a.s. za účelem zjistit, jak spotřebitelé značku vnímají a které výrobky od této značky nakupují. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části je charakterizován trh mléčných …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to identify consumers' atittudes to the brand of dairy products and define other factors that influencing consumers in purchase. The work is focused on the company Olma to find out how consumers perceive the brand and which products they buy from the brand. The work is divided into two parts, theoretical and practical. In theoretical part is characterizes the dairy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/127646
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Jana Valečková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Effect of the Indirect and Direct contact with Immigrants on the Formation of the Attitudes towards immigrants: Multilevel Comparative Analysis of European Countries
Michaela Šedovičová -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Analýza postoju nórskej Progresívnej strany k otázkam migrácie po teroristických útokoch v Nórsku v roku 2011
Lukáš Novák