Vědomá a podvědomá reakce zákazníka na marketingové sdělení – Veronika Kovářová
Veronika Kovářová
Diplomová práce
Vědomá a podvědomá reakce zákazníka na marketingové sdělení
Conscious and subconscious response of customer to marketing communication
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou percepce zákazníka z hlediska vědomé a podvědomé reakce. Cílem je zjistit, jak na spotřebitele působí vizuální marketingová komunikace, v podobě product placement objevujícího se ve filmu, v komparaci mezi vědomou a nevědomou odezvou. Respektive zda zákazník reaguje na nějaké nevědomé stimuly a jestli si je této skutečnosti vědom. V teoretické části je přiblížen poměrně …víceAbstract:
This Diploma Thesis analyzes the customer´s perception of the conscious and subconscious response. The goal is to find out how visual marketing communication affects consumers in the form of product placement appearing in the film in comparison between conscious and subconscious response. Respectively, whether the customer responds to some subconscious incentives and whether he is aware of this fact …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68847
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Michal Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68847
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing v prostředí Instagramu a jeho vliv na spotřební chování dětí ve věku 12–15 let
Michaela Vejsadová -
Reklamní působení a jeho vliv na spotřební chování dětí ve věku 12 -15 let ve vztahu ke sladkostem a rychlému občerstvení.
Arnošt Zeman -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Adéla Vaisová -
Vliv reklamy na spotřební chování
Daniela Řičanová -
Reklama, spotřební chování a plánování komunikační strategie
Aleš Zalabák -
Vliv celebrit na spotřební chování mladých
Roman Veis -
Vliv reklamy na spotřební chování
Jan Zelenka -
Vliv reklamních akcí na spotřební chování zákazníků
Zuzana Lorenzová