Archivace videoher v českém prostředí – Bc. Kristýna Novotná
Bc. Kristýna Novotná
Diplomová práce
Archivace videoher v českém prostředí
Video game archiving in Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce „Archivace videoher v českém prostředí“ si klade za cíl představit funkční model archivu vhodný pro české prostředí. V diplomové práci zdůvodňujeme, proč jsou videohry významným kulturním dědictvím, které je nutné zachovat. První část práce věnujeme výzkumu a analýze současné české a evropské situace na poli archivace videoher. Získaná data použijeme k přehledu specifik souvisejících …víceAbstract:
Diploma thesis “The archiving of video games in the Czech Republic” aims at introducing a functional archive model suitable for the Czech environment. In diploma thesis we have explained why video games are an important cultural heritage that must be preserved. The first part of the thesis deals with the research and analysis of the current Czech and European situation in the field of video game archiving …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cukgy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Strategie investování do digitálního umění
Anastasiia Taran -
Digitální hry ve světě umění: specifika herního média v diskurzu estetických teorií
Dominik Jícha -
Softwarové umění ve výuce: možnosti kritického a kreativního poznání softwaru
Adam Franc -
Language acquisition through computer games and applications
Ondřej Šidlo -
Color Vision Deficiency in Digital Games
Vojtěch Juránek -
Learning English Through Interaction in Digital Video Games
Sabina Anežka Králová -
Autorskoprávní aspekty uchovávání videoher jako kulturního dědictví
Martin Buchal