Myšlenkové mapy jako evaluační prostředek školství – Petr HANÁK
Petr HANÁK
Bakalářská práce
Myšlenkové mapy jako evaluační prostředek školství
Mind maps as an evalution tool in education
Anotace:
Tato práce zkoumá výuku na školách v České republice pomocí myšlenkových map. Cílem je získat perspektivu studentů Fakulty tělesné kultury na jednotlivé jevy českého školství. Myšlenkové mapy slouží k vizualizaci myšlenek a studenti se vyjadřují klíčovými slovy a propojeními. Výsledky odhalují vzorce a tendence ve smýšlení studentů. Práce využívá obsahovou analýzu.Abstract:
This study explores education in schools in the Czech Republic using mind maps. The aim is to gain insights into the perspectives of students from the Faculty of Physical Education on various aspects of the Czech education system. Mind maps are utilized as a means to visualize thoughts, with students expressing themselves through key words and connections. The results reveal patterns and tendencies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Mališ
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HANÁK, Petr. Myšlenkové mapy jako evaluační prostředek školství. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova pro vzdělávání / Tělesná výchova pro vzdělávání / Společenské vědy se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Evaluace environmentálně vzdělávacího programu "Zimní přírodou"
Martina Jiříčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva