Marketingová strategie Hotelu Therme Laa & Spa – Jarmila Limpauchová
Jarmila Limpauchová
Bakalářská práce
Marketingová strategie Hotelu Therme Laa & Spa
Anotace:
Bakalářská práce, se věnuje přiblížení marketingové strategie vybraného hotelu. První část práce je zaměřena na teoretické základy převáženě z oblasti marketingu, marketingových strategií a nástrojů. Druhá praktická část je věnována popisu Therme Laa Hotelu & Spa, analýzu současného stavu využití marketingových nástrojů a zmapování jeho současné strategie, spolu s návrhem na její zlepšení.Abstract:
The bachalor thesis, which I am submiting is closer dealing with Marketing Strategy of the selected Hotel. The first part of my thesis is focused on the teoretical foundation spredominatly from the area of marketing and markeitng strategies and their tools. The second part the practical part is focused on the description of the Therme Laa Hotel, analysis of the current state of use of marketing tools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/dv8tcu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Marketing / Management
Práce na příbuzné téma
-
Podniková kultura – předpoklad úspěšnosti marketingové strategie
Hana Masarová -
Marketingová strategie vybraného hotelového zařízení
Michaela Kouřimská -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingová strategie restauračního zařízení U Pivrnce
Tereza Lešetická -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Alena Csölleiová -
Marketingová strategie destinace Plzeň
Tereza Radová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Limpauchová, J.
24. 4. 2019